loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 284 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (3)
شبکه العالم: خبرنگار العالم ظهر امروز پنجشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای اماراتیِ شرکت کننده در تجاوز نظامی به یمن در شمال این کشور خبر داد.

احمد المخطفی خبرنگار شبکه خبری العالم در شهر صعده ظهر امروز پنجشنبه اعلام کرد: یک فروند هواپیمای اماراتی در منطقه حرف سفیان در شمال یمن سرنگون شده است.

این خبرنگار ظهر امروز پنجشنبه همچنین از حملات جنگنده های ارتش سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر داد.

وی گفت: جنگنده های سعودی بر فراز آسمان دو منطقه الملاحیظ و رازح در استان صعده پرواز و برخی مواضع را بمباران می کنند.

یک جنگنده اماراتی در یمن سرنگون شد

جنگنده های ارتش رژیم سعودی با مشارکت 10 کشور از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به استثنای عمان) از نیمه شب چهارشنبه حملات خود به مناطق مختلف یمن بویژه شهر صنعا را آغاز کردند که در جریان آن تاکنون دهها نفر کشته و شماری زخمی شده اند.

در اثر این تجاور تاکنون دهها نفر از شهروندان بی گناه یمنی کشته و زخمی شده اند.

شبکه تلویزیونی دولتی الاخباریه سعودی صبح امروز اعلام کرد که تجاوزگری نظامی به یمن موسوم به عملیات "عاصفه الحزم" (طوفان سهمگین) که از نیمه شب چهارشنبه علیه یمن آغاز شد، تا تحقق اهداف خود ادامه خواهد یافت.

Am1r ali بازدید : 203 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (1)

کانیوس مرد ۵۵ ساله ایست که در شهر دورست بریتانیا زندگی می کند. این مرد عجیب قادر به زندگی با یک زن واقعی نیست.




جالب است بدانید وی از جوانی علاقه بسیاری به مانکن مغازه ها داشت اما از آنجایی که جنس آنها به سختی سنگ بودند او تصمیم گرفت به دنبال مانکن هایی با بدن انعطاف پذیر تر برود .

ادامه مطلبو ببین


Am1r ali بازدید : 214 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

هیچ شکی در تقبیح نفس جنگ نیست، اما همین امر ناخوشایند برخی مواقع دستمایه کارگردانان خلاق سینما می*شود تا برترین و درخشان*ترین آثار سینمای جهان در ژانر جنگ بر پرده* سینماها نقش ببندند و خاطره آنها برای همیشه در اذهان سینمادوستان باقی بماند.

منتقدین بخش سینما در دو روزنامه گاردین و "آبزرور" در گزارشی اقدام به معرفی 10 اثر برتر تاریخ سینما در ژانر جنگ کرده*اند که به عقیده آنها، به بهترین شکل ممکن این پدیده ناخوشایند را به تصویر کشیده*اند.

10- قلعه عقاب*ها



در مکان دهم برترین آثار سینمای جنگی، فیلم اکشن - جاسوسی و جنگی "قلعه عقاب*ها" محصول سال 1968 به کارگردانی "برایان هاتون" و بازی به یادماندنی "کلینت ایستوود" و "ریچارد برتون" قرار دارد. فیلم از روی کتابی به همین نام به قلم "آلیستر مک لین" ساخته شده که هم فیلم و هم کتاب به موفقیت تجاری قابل توجهی دست پیدا کردند. داستان فیلم درباره اعزام یک تیم خبره کماندوهای انگلیسی و آمریکایی متفقین به اشلوس آدلر، قلعه نفوذناپذیر ژرمن*ها در رشته کوه آلپ در جنوب باواریا برای نجات ژنرال آمریکایی و یکی از طراحان حمله نرماندی، "جرج کارنابی" است.



ادامه فیلم ها در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 248 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

یک گروه تحقیقاتی با بررسی تعدادی زن و مرد مزدوج به نتایج جالبی درباره ازدواج زنها و مردها رسید. در گزارش این تحقیق ذکر شده که مرد*ها حساسیت زیادی به زیبایی خانم*ها دارند، در حالی که زن*ها بیشتر به قد و درآمد مرد*ها اهمیت می*دهند!

از آنجا که خانم*ها دنبال مردی برای زندگی هستند ممکن است کسی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری پایین*تر از آن*ها باشد. تحقیقات جدید نشان می*دهد که ازدواج*هایی که در آن زن از نظر ظاهری بهتر از مرد است، بسیار پردوام*تر و مثبت*تر است.

تصور محققان از دلیل آن این است که مرد*ها اهمیت زیادی به زیبایی می*دهند درحالیکه خانم*ها بیشتر می*خواهند همسری داشته باشند که به خوبی از آن*ها حمایت کند.

محققان قبول دارند که مسئله زیبایی بسیار شخصی و نسبی است اما تحقیقات نشان می*دهد که استانداردهای عمومی برای زیبایی وجود دارد مثل چشمان درشت، داشتن صورت متقارن، و بیبی فیس بودن و یک نسبت خاص برای دورسینه و دور لگن.

تحقیقات گذشته نشان داده است که افراد با ظاهر بسیار زیبا به سمت هم جذب می*شوند و وقتی با هم رابطه برقرار می*کنند، رابطه*شان بسیار عالی خواهد شد. اما این تحقیقات عموماً مبنی بر زوج*های جوان است و نشان می*دهد که زیبایی مطلق در مراحل اولیه رابطه اهمیت دارد. اما نقش جذابیت ظاهری در ارتباطات رسمی*تر و باقاعده*تر مثل ازدواج تقریباً یک راز است.

یک تحقیق جدید نشان می*دهد که ظاهر بعد از آن جذب شدن اولیه هم همچنان دارای اهمیت است اما به طریقی متفاوت.


ادامه مطالب در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 273 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

مکانی معروف به "آخرالزمان" در منطقه سردسیر و قطبی نروژ، محل نگهداری ۲ میلیارد بذر و تخم گیاه از سراسر جهان برای حیات پس از نابودی زندگی در کره زمین است.

به گزارش فراروٰ در این مکان بیش از ۴.۵ میلیون گونه گیاهی از سراسر جهان برای ادامه حیات پس از هر حادثه ای که ممکن است برای زمین روی دهد اعم از انفجار هسته ایٰ جنگ جهانی و حوادث طبیعی هولناک زخیره و نگهداری می شود.

بزرگترین بانک بذر تخم و هر آنچه در مورد کشاورزی تصور کنید، در اینجا یافت می شود. بذرها درون محفظه های مخصوص و درون پلاستیک ها جاسازی شده و بعد در قفسه های آهنی با سرمای منفی ۱۸ درجه نگهداری می شوند. در واقع در چنین دمایی سعی میشود بذرها بدون اینکه رشد پیدا کنند، نگهداری شده تا روزی که انسان بعدی نیاز به آنها دارد از آنها برای کشاورزی و زندگی بعدی استفاده کند.

این مکان در منطقه کوهستانی "لانگیربایرن" در منطقه "اسوالبارد" قرار دارد. "آخرالزمان" در سال ۲۰۰۶ با هزینه ۴ میلیون دلار توسط کاری فالر ساخته و افتتاح شد.

جیم ریچاردسون عکاس مشهور طبیعت که عکس های او از مناطق سردسیری و قطبی مشهور است به این مکان سفر کرده و از این پروژه عکاسی کرده است.





ادامه مطلب رو از دست ندید

Am1r ali بازدید : 437 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

راهکار دختران عربستانی برای ازدواج ! + عکس

به دنبال بالا رفتن سن ازدواج و مجرد ماندن تعداد بسیاری از دختران در عربستان، گروهی از دانشجویان دختر در این کشور در تویتر فراخوانی را تحت عنوان "حلال بودن 4 زن در شرع اسلام" به راه انداختند.!

دانشجویان دختر در این صفحه از مردان می خواهند تا بیش از یک زن را به همسری انتخاب کنند. زیرا به باور آنها این امر به حل مشکل، مجرد ماندن دختران کمک خواهد کرد.

سایت "الوئام" عربستان نوشت: در این صفحه تصویری قرار داده شده که در آن شماری از دختران با انگشتانشان عدد چهار را نشان داده و با این اقدام به جایز بودن ازدواج مرد، با چهار زن در اسلام اشاره می کنند.


ادامه مطلب را از دست ندهید

Am1r ali بازدید : 121 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)



برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .


اگر همسرتان بداند که چقدر دوستش دارید زندگی مشترک مستحکم تر و شادتری خواهید داشت . برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .

ادامه مطلب را از دست ندهید

Am1r ali بازدید : 271 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


سرطان پروستات با اندازه گیری سطح ترکیبی موسوم به آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) تشخیص داده می شود.

نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت سرطان پروستات را کند می کند.


ادامه مطالب در ادامه مطلب

Am1r ali بازدید : 150 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، در کشورهای غربی از آنجایی که سرانه مطالعه بسیار بالاست، مجلات تصویری نوجوانان نیز طرفداران بسیاری دارد.

داستان*های مصوری که در آن شخصیت*ها، مکان*ها و ابزارها غلو می*کنند و با طراحی*های خاص نمایش داده می*شوند.

در همین راستا، به مناسبت دهمین سالگرد انتشار کتاب Walking Dead نسخه*ای ویژه از شاسی*بلند معروف هیوندای رونمایی شد
سانتافه*ای به اسم Zombie Survival که با خشن*ترین حالت ممکن طراحی شده است.

این خودرو به عنوان اتومبیل قهرمان داستان با انبوهی از اسلحه*ها و محافظ*ها آمده است. زائدهای کنار بدنه، محافظ شیشه*ها و رینگ*های تیغ دار المان*هایی هستند که نسل جدید سانتافه* را به کلی دگرگون کرده است.

بد نیست بدانید سانتافه فوق دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری ۱۹۰ اسب*بخاری است








ادامه مطلبو از دست ندی که پشیمون میشی
Am1r ali بازدید : 105 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

یک زوج جوان در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند مراسم عروسی خود را در جنگل برگزار کنند.آنها این مراسم را در کنار زامبی ها انجام دادند و عروسی خود را به مراسمی عجیب و وحشتناک تبدیل کردند….
یک زوج ماجراجوی کانادایی علاقه مند به فیلمهای ترسناک مراسم ازدواج خود را به جایگاه حضور زامبی ها تبدیل کردند. هارلان گوتری و هالی یانگ عروسی خود را در جنگل و در کنار دوستان خود آغاز کردند اما تصاویری که آنها از مراسم خود تهیه کردند با چاشنی طنز و ترس همراه است.
آنچه از عکس عروسی این زوج پیداست درست بعد از لحظه رسمیت یافتن ازدواج این زوج جوان حمله زامبی ها آغاز میشود.
اولین زامبی این صحنه کشیش است که مراسم عروسی را رسمیت داده او بعد از گاز گرفته شدن توسط یک میهمان ناخوانده در جشن تبدیل به یک زامبی میشود. کم کم تمام میهمانهای جشن تبدیل به زامبی شده و عروس و داماد جوان را تعقیب میکنند.
گفته میشود این زوج جوان علاقه زیادی به فیلمهای ترسناک و سری زامبی ها دارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند یک سلسله تصاویر مراسم ازدواج خود را به یک فیلم ترسناک تبدیل کنند و دوستان آنان نیز از این طرح استقبال کرده و آنها را همراهی کردند.
این زوج خلاق میگویند این بهترین راه برای برگزاری جشن دلخواهشان بوده است و معتقدند با این کار روز ازدواج آنها به یک اثر ماندگار تبدیل شده است.


ادامه تصاویر را از دست ندهید


Am1r ali بازدید : 160 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
Am1r ali بازدید : 283 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

یک شرکت معماری قصد دارد نخستین برج نامرئی جهان را در کره جنوبی بسازد.

برج «ابدیت» یک سازه شیشه*ای 450 متری بوده

که از مجموعه*ای از چراغهای ال*ای*دی فناوری پیشرفته و دوربین

برای ساخت یک پوسته بازتابی در بخش خارجی ساختمان جهت نامرئی کردن آن استفاده خواهد کرد.




برای دیدن ادامه تصاویر و توضیحات به ادامه مطلب بروید


Am1r ali بازدید : 197 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)


در تصاویر زیر می توانید سریعترین فوتبالیست های جهان به همراه میزان سرعتشان را ببینید.

* سانچز(۱۸٫۷mph)



خوب ادامه این مطلب و تصاویر زیبا رو میتونید در ادامه مطلب ببینید دوستان





Am1r ali بازدید : 245 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام دوستان
-----------------------------------------------------------------
نمیدونم میدونید یا نمیدونید


اما چند روزی هست که امکان ساخت اکانت یاهو واسه کشور ما وجود نداره و شماره تلفن لازم هست برای ثبت نام اما اسم ایران توی کشور ها وجود نداره
از این رو متخصصان کشورمون روش مقابله با این کار یاهو رو ابداع کردن که میتوننین از طریق آموزش زیر این مشکل رو حل کنید



خب اما آموزش :


خوب اما اموزش تو ادامه مطلب برید ببینید ادامه مطلبو دوستان




Am1r ali بازدید : 201 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

نوزادان هنگامی که به دنیا می آیند تقریبا همشکل هستند و وزنی یکسان در حدود 2 کیلوگرم دارند.

قد بیشتر نوزادان در حدود 50 تا 60 سانتی متر است اما در میان همین نوزادان نیز گاهی می توان

نمونه های عجیب پیدا کرد. نوزادان عجیب معمولا دچار مشکلات نادر هستند و

گاهی اوقات نیز تنها به خاطر قد و اندازه شان عجیب می شوند.

** جاسلین




در سال 2013 کودکی در یکی از بیمارستان های المان به دنیا آمد که سریعا وارد

روزنامه ها و ستون عجایب سایت های خبری شد. این کودک 6.1 کیلوگرم وزن داشت

و قدش نیز 57 سانتی متر بود. این

کودک در یکی از بیمارستان های تخصصی زایمان آلمان به دنیا آمد و این روزها نیز از سلامت کافی برخوردار است.

مادر این کودک در هفته 24 ام از بارداری خود دچار یک بیماری خاص شد که این بیماری
باعث تولد کودکان بزرگ میشود.

ادامه تصاویر و توضیحات در ادامه مطلب برای شما دوستان عزیز




Am1r ali بازدید : 90 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)



”جان دولی” سی ساله که برای دوسال در این زمینه تمرین کرده است اکنون می تواند چشم هان خود را ۱۴ میلی متر از حدقه خود بیرون بیاورد که رکورد

قبلی در دستان زنی بود که او تنها
۱۲ میلی متر توانسته بود چشمان خود را بیرون بیاورد.


برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب بروید



درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 1,469
  • بازدید سال : 30,569
  • بازدید کلی : 304,685
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری