loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 310 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)



مجلۀ انگلیسی استاف (Stuff) ال*جی G2 را به عنوان برترین

گوشی هوشمند معرفی کرد.....



مجلۀ انگلیسی استاف (Stuff) ال*جی G2 را به عنوان برترین گوشی هوشمند معرفی کرد.

این مجله در شمارۀ ماه دسامبر خود، در مقاله*ای تحت عنوان “آی*فون در برابر تمام دنیا”، آی*فون را با بهترین گوشی*های هوشمند اندروید سازندگان مختلف مقایسه کرده است.

به گفتۀ استاف، هیچ انتخابی سخت*تر از این نیست که در دنیای فناوری بخواهیم تصمیم بگیریم که یک گوشی هوشمند بخریم. یکی از سخت*ترین تصمیمات این است که آی*فون بخریم یا اندروید. اگر بعد از

کلی کشمکش تصمیم گرفتیم که بالاخره اندروید بخریم، حالا سؤال مهم این است که کدام اندروید؟!


ادامه مطلب رو از دست نده

Am1r ali بازدید : 225 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

سلطان کوسن لقب بلند قدترین مرد جهان را وقتی کسب کرد که با قد ۲متر و ۵۱ سانتی متری اش رکورددار قد بلندهای گینس شد. با این حال سلطان وقتی به ۳۰سالگی رسید به جای آن که دنبال قدبلندترین زنان دنیا، یا دست کم ترکیه برود، زنی با قد ۱۶۹سانتی متر را به همسری انتخاب کرد. او و مروه دیبو دو روز قبل ازدواج شان را جشن گرفتند.



عروسی سلطان کوسن و مروه در روستای محل تولدشان در نزدیکی شهر ماردین ترکیه با حفظ تمام سنت ها و آداب و رسوم محلی برگزار شد. مروه اصلیت سوریه ای دارد و ۱۰سالی از سلطان کوسن کم سن تر و ۸۲سانت از او کوتاه تر است. با این ازدواج، مروه رکورد نه چندان رسمی اش را از چنگ رقیب چینی خود بیرون آورد و عنوان همسر بلندقدترین مرد دنیا را به خود اختصاص داد.


آسمانخراشی روی دو پا

سلطان کوسن به جز قد بلندش، یک رکورد دیگر را هم در گینس ثبت کرده است. بزرگترین دست و پای دنیا! کف دست های سلطان کوسن ۲۷٫۵ سانتی متر و کف پاهایش ۳۶٫۵ سانتی متر اندازه گیری شده است. از این گذشته، طول دست های سلطان به ۹۷ سانتی متر و طول پاهایش به ۱۱۳ سانتی متر می رسد و اگر قرار باشد کفشی اندازه او تولید شود، شماره این کفش باید ۷۸ باشد!




ادامه مطلبو از دست بدی یعنی یه مطلب قشنگو از دست دادی

Am1r ali بازدید : 273 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

مکانی معروف به "آخرالزمان" در منطقه سردسیر و قطبی نروژ، محل نگهداری ۲ میلیارد بذر و تخم گیاه از سراسر جهان برای حیات پس از نابودی زندگی در کره زمین است.

به گزارش فراروٰ در این مکان بیش از ۴.۵ میلیون گونه گیاهی از سراسر جهان برای ادامه حیات پس از هر حادثه ای که ممکن است برای زمین روی دهد اعم از انفجار هسته ایٰ جنگ جهانی و حوادث طبیعی هولناک زخیره و نگهداری می شود.

بزرگترین بانک بذر تخم و هر آنچه در مورد کشاورزی تصور کنید، در اینجا یافت می شود. بذرها درون محفظه های مخصوص و درون پلاستیک ها جاسازی شده و بعد در قفسه های آهنی با سرمای منفی ۱۸ درجه نگهداری می شوند. در واقع در چنین دمایی سعی میشود بذرها بدون اینکه رشد پیدا کنند، نگهداری شده تا روزی که انسان بعدی نیاز به آنها دارد از آنها برای کشاورزی و زندگی بعدی استفاده کند.

این مکان در منطقه کوهستانی "لانگیربایرن" در منطقه "اسوالبارد" قرار دارد. "آخرالزمان" در سال ۲۰۰۶ با هزینه ۴ میلیون دلار توسط کاری فالر ساخته و افتتاح شد.

جیم ریچاردسون عکاس مشهور طبیعت که عکس های او از مناطق سردسیری و قطبی مشهور است به این مکان سفر کرده و از این پروژه عکاسی کرده است.





ادامه مطلب رو از دست ندید

Am1r ali بازدید : 151 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، در کشورهای غربی از آنجایی که سرانه مطالعه بسیار بالاست، مجلات تصویری نوجوانان نیز طرفداران بسیاری دارد.

داستان*های مصوری که در آن شخصیت*ها، مکان*ها و ابزارها غلو می*کنند و با طراحی*های خاص نمایش داده می*شوند.

در همین راستا، به مناسبت دهمین سالگرد انتشار کتاب Walking Dead نسخه*ای ویژه از شاسی*بلند معروف هیوندای رونمایی شد
سانتافه*ای به اسم Zombie Survival که با خشن*ترین حالت ممکن طراحی شده است.

این خودرو به عنوان اتومبیل قهرمان داستان با انبوهی از اسلحه*ها و محافظ*ها آمده است. زائدهای کنار بدنه، محافظ شیشه*ها و رینگ*های تیغ دار المان*هایی هستند که نسل جدید سانتافه* را به کلی دگرگون کرده است.

بد نیست بدانید سانتافه فوق دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری ۱۹۰ اسب*بخاری است








ادامه مطلبو از دست ندی که پشیمون میشی
Am1r ali بازدید : 184 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

مجموعه بیلبوردهای شهری «سرمایه ایرانی» با موضوع تمرکز بر سرمایه های معنوی ایرانی در مقابل سرمایه پولی کشور طراحی شده است. کارها اگرچه در ایده پردازی جمعی در آتلیه سه درچهار اتود و طراحی شده اند اما عمده کارگردانی و طراحی مجموعه توسط طراح خوش ذوف گرافیک, محمدرضا چیت ساز در خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده اند



ادامه تصاویر در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 105 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

یک زوج جوان در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند مراسم عروسی خود را در جنگل برگزار کنند.آنها این مراسم را در کنار زامبی ها انجام دادند و عروسی خود را به مراسمی عجیب و وحشتناک تبدیل کردند….
یک زوج ماجراجوی کانادایی علاقه مند به فیلمهای ترسناک مراسم ازدواج خود را به جایگاه حضور زامبی ها تبدیل کردند. هارلان گوتری و هالی یانگ عروسی خود را در جنگل و در کنار دوستان خود آغاز کردند اما تصاویری که آنها از مراسم خود تهیه کردند با چاشنی طنز و ترس همراه است.
آنچه از عکس عروسی این زوج پیداست درست بعد از لحظه رسمیت یافتن ازدواج این زوج جوان حمله زامبی ها آغاز میشود.
اولین زامبی این صحنه کشیش است که مراسم عروسی را رسمیت داده او بعد از گاز گرفته شدن توسط یک میهمان ناخوانده در جشن تبدیل به یک زامبی میشود. کم کم تمام میهمانهای جشن تبدیل به زامبی شده و عروس و داماد جوان را تعقیب میکنند.
گفته میشود این زوج جوان علاقه زیادی به فیلمهای ترسناک و سری زامبی ها دارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند یک سلسله تصاویر مراسم ازدواج خود را به یک فیلم ترسناک تبدیل کنند و دوستان آنان نیز از این طرح استقبال کرده و آنها را همراهی کردند.
این زوج خلاق میگویند این بهترین راه برای برگزاری جشن دلخواهشان بوده است و معتقدند با این کار روز ازدواج آنها به یک اثر ماندگار تبدیل شده است.


ادامه تصاویر را از دست ندهید


Am1r ali بازدید : 116 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

نمایشگاهی از آثار یک عکاس ایرانی در آلمان برگزار شده است.



به نقل از دویچه وله، نمایشگاه عکس حسین شفیع*نیا عکاس ایرانی که بیشتر زیباییهای خطه شمال ایران را به تصویر کشیده است

از جمعه ۲۹ شهریور در "خانه کارگاه" شهر هانوفر آلمان برپا شده و تا سه هفته ادامه دارد.


در ادامه، چند عکس از این هنرمند را می بینیم

:

Am1r ali بازدید : 200 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

آتش نشانان بلژیک روز گذشته در بروکسل برای افزایش حقوق خود دست به اعتراض زدند . در این اعتراض صحنه های جالبی از گشودن کف اطفاء حریق آتش نشانان به روی پلیس این کشور خلق شد.


ادامه تصاویر در ادامه مطلب



Am1r ali بازدید : 160 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 1,639
  • بازدید سال : 30,739
  • بازدید کلی : 304,855
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری