loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 286 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

ده ویژگی مهم و کارامد خودرو های مدرن امروزی

آپشن های پرطرفدار مثل سیستم ناوبری یا سقف شیشه*ای بازشو و یا روکش*های فلزی و چوبی داشبورد و سیستم*های سرگرمی می*توانند بسیار جذاب باشند. اما آیا آپشن ها مهم*تری هم وجود دارند. امروزه خرید خودرویی جدید بدون یکی از این آپشنها دردناک است. چه خودروی ارزان*قیمت و یا خودروی لوکس و شناخته شده*ای باشد. البته وقتی در ایران باشید، باید امکانات ایمنی یا سپر خودرو را هم یکی از آپشنها بدانید. و این لوازمی که در ادامه می*آید، در نظر سازندگان داخلی،

 لوازمی بدردنخور می*باشند که باید پول آن*ها را گرفت اما از روی خودرو حذف کرد!

 برای دیدن ادامه توضیحات و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید دوستان


Am1r ali بازدید : 254 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)
اگر حافظه*تان ضعیف است، اگر قرار ملاقات*هایتان را فراموش می*کنید، اگر هر چه درس می*خوانید در حافظه*تان نمی*ماند، خواندن این مطالب را از دست ندهید. دکتر سیدا در مقاله *خود به نکاتی اشاره کرده است که می*تواند حافظه را تقویت بخشد و ما را در انجام کارها یاری کند. وی در مقاله خود به تکنیک*هایی 
اشاره کرده است که به شما کمک می*کند حافظه*تان تقویت شود.
Am1r ali بازدید : 211 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (1)







دیشب خواب پریشونی دیده بودم. داشتم دنبال کتاب تعبیر خواب می*گشتم.

که مامان صدا زد امیر جان مامان بپر سه تا سنگک بگیر.

اصلا حوصله نداشتم گفتم من که پریروز نون گرفتم. مامان گفت خوب دیروز مهمون داشتیم زود تمومشد. الان

هیچی نون نداریم. گفتم چرا سنگگ، مگه لواشی چه عیبی داره؟ مامان گفت می*دونی که بابا نون لواش دوست

نداره.


گفتم صف سنگگ شلوغه. اگه نون می*خواهید لواش می*خرم. مامان اصرار کرد سنگک بخر، قبولنکردم. مامان

عصبانی شد و گفتبس کن تنبلی نکن مامان حالا نیم ساعت بیشتر تو صف وایسا.



این حرف خیلی عصبانیم کرد. آخه همین یه ساعت پیش حیاط رو شستم. دیروز هم کلی برای خرید

بیرون از خونه علاف شده بودم. دادزدم من اصلا نونوایی نمیرم. هر کاری می*خوای بکن!


داشتم فکر می*کردم خواهرم بدون این که کار کنه توی خونه عزیز و محترمه اما من که این همه کمک می*کنم باز هم

باید این حرف وکنایه*ها رو بشنوم. دیگه به هیچ قیمتی حاضر نبودم برم نونوایی. حالا مامان مجبور میشه به جای

نون برنج درسته کنه. این طوریبهترم هست. با خودم فکر کردم وقتی مامان دوباره بیاد سراغم به کلی می*افتم رو

دنده لج و اصلا قبول نمی*کنم. اما یک دفعه صدایدر خونه رو شنیدم. اصلا انتظارش رو نداشتم که مامان خودش

بره نونوایی. آخه از صبح ده کیلو سبزی پاک کرده بود و خیلی کارهایخونه خسته*اش کرده بود. اصلا حقش نبود

بعد از این همه کار حالا بره نونوایی. راستش پشیمون شدم. کاش اصلا با مامان جر و بحثنکرده بودم و خودم رفته

بودم. هنوز هم فرصت بود که برم و توی راه پول رو ازش بگیرم و خودم برم نونوایی اما غرورم قبول

نمی*کرد.
سعی کردم خودم رو بزنم به بی*خیالی و مشغول کارهای خودم بشم اما بدجوری اعصبابم خورد بود. یک

ساعت گذشت و از مامانخبری نشد. به موبایلش زنگ زدم صدای زنگش از تو آشپزخونه شنیده شد. مامان مثل

همیشه موبایلش رو جا گذاشته بود. دیر کردنمامان اعصابمو بیشتر خورد می*کرد. نیم ساعت بعد خواهرم از مدرسه

رسید و گفت: تو راه که می*اومدم تصادف شده بود. مردممی*گفتند به یه خانم ماشین زده. خیابون خیلی شلوغ بود.

فکر کنم خانمه کارش تموم شده بود


ادامه مطلب و بخون

Am1r ali بازدید : 203 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (1)

کانیوس مرد ۵۵ ساله ایست که در شهر دورست بریتانیا زندگی می کند. این مرد عجیب قادر به زندگی با یک زن واقعی نیست.




جالب است بدانید وی از جوانی علاقه بسیاری به مانکن مغازه ها داشت اما از آنجایی که جنس آنها به سختی سنگ بودند او تصمیم گرفت به دنبال مانکن هایی با بدن انعطاف پذیر تر برود .

ادامه مطلبو ببین


Am1r ali بازدید : 214 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

هیچ شکی در تقبیح نفس جنگ نیست، اما همین امر ناخوشایند برخی مواقع دستمایه کارگردانان خلاق سینما می*شود تا برترین و درخشان*ترین آثار سینمای جهان در ژانر جنگ بر پرده* سینماها نقش ببندند و خاطره آنها برای همیشه در اذهان سینمادوستان باقی بماند.

منتقدین بخش سینما در دو روزنامه گاردین و "آبزرور" در گزارشی اقدام به معرفی 10 اثر برتر تاریخ سینما در ژانر جنگ کرده*اند که به عقیده آنها، به بهترین شکل ممکن این پدیده ناخوشایند را به تصویر کشیده*اند.

10- قلعه عقاب*ها



در مکان دهم برترین آثار سینمای جنگی، فیلم اکشن - جاسوسی و جنگی "قلعه عقاب*ها" محصول سال 1968 به کارگردانی "برایان هاتون" و بازی به یادماندنی "کلینت ایستوود" و "ریچارد برتون" قرار دارد. فیلم از روی کتابی به همین نام به قلم "آلیستر مک لین" ساخته شده که هم فیلم و هم کتاب به موفقیت تجاری قابل توجهی دست پیدا کردند. داستان فیلم درباره اعزام یک تیم خبره کماندوهای انگلیسی و آمریکایی متفقین به اشلوس آدلر، قلعه نفوذناپذیر ژرمن*ها در رشته کوه آلپ در جنوب باواریا برای نجات ژنرال آمریکایی و یکی از طراحان حمله نرماندی، "جرج کارنابی" است.



ادامه فیلم ها در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 248 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

یک گروه تحقیقاتی با بررسی تعدادی زن و مرد مزدوج به نتایج جالبی درباره ازدواج زنها و مردها رسید. در گزارش این تحقیق ذکر شده که مرد*ها حساسیت زیادی به زیبایی خانم*ها دارند، در حالی که زن*ها بیشتر به قد و درآمد مرد*ها اهمیت می*دهند!

از آنجا که خانم*ها دنبال مردی برای زندگی هستند ممکن است کسی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری پایین*تر از آن*ها باشد. تحقیقات جدید نشان می*دهد که ازدواج*هایی که در آن زن از نظر ظاهری بهتر از مرد است، بسیار پردوام*تر و مثبت*تر است.

تصور محققان از دلیل آن این است که مرد*ها اهمیت زیادی به زیبایی می*دهند درحالیکه خانم*ها بیشتر می*خواهند همسری داشته باشند که به خوبی از آن*ها حمایت کند.

محققان قبول دارند که مسئله زیبایی بسیار شخصی و نسبی است اما تحقیقات نشان می*دهد که استانداردهای عمومی برای زیبایی وجود دارد مثل چشمان درشت، داشتن صورت متقارن، و بیبی فیس بودن و یک نسبت خاص برای دورسینه و دور لگن.

تحقیقات گذشته نشان داده است که افراد با ظاهر بسیار زیبا به سمت هم جذب می*شوند و وقتی با هم رابطه برقرار می*کنند، رابطه*شان بسیار عالی خواهد شد. اما این تحقیقات عموماً مبنی بر زوج*های جوان است و نشان می*دهد که زیبایی مطلق در مراحل اولیه رابطه اهمیت دارد. اما نقش جذابیت ظاهری در ارتباطات رسمی*تر و باقاعده*تر مثل ازدواج تقریباً یک راز است.

یک تحقیق جدید نشان می*دهد که ظاهر بعد از آن جذب شدن اولیه هم همچنان دارای اهمیت است اما به طریقی متفاوت.


ادامه مطالب در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 298 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

روزنامه هفت صبح: «پا می دی واسه فلج می خوام»، «پا می دی واست کفش بخرم»، «تفنگو بده خرس بزنیم»، «مداد نوکی رو ببین». متلک ها ممکن است رکیک باشد، ممکن است ایرادی از ظاهرت باشد یا نه کنایه های خیلی تمیز که تعریف از ظاهر و وجنات و کمالاتت است. به هر حال دختران باید به خاطر هر خصوصیتی که دارند، متلک بشنوند، دختر چاق یکجور، دختر لاغر یک جور، دخترها با مانتوی کوتاه یک نوع متلک می شنوند و با مانتوی بلند هم جور دیگر.


مثلا پسری اگر چاق باشد، کسی به او نمی گوید: «بادکنک، نختو بگیرم نری هوا؟». در صورتی که این متلک، متلک رایجی است که خیلی از دختران چاق می گویند به آنها در خیابان نسبت داده می شود.

یا مثلا جمله «دماغت ماستیه» متلکی است که دخترهایی که دماغشان را سربالا عمل کرده اند می شنوند. کمتر پسری تا به حال به خاطر لنگ زدنش در خیابان و از سوی آدم های غریبه متلک شنیده است، اما بعضی از دخترهایی که پایشان مشکل دارد می گویند پسرها به خاطر این مشکل مسخره شان کرده اند و متلک انداخته اند.



ادامه مطلب رو از دست ندهید

Am1r ali بازدید : 179 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)


بیایید با حقایق روبرو شویم. شما از قبل می دانید که جذاب هستید. اما خوش چهره بودن جلوی دوربین عکاسی یا بقول معروف خوش عکس بودن چیزی بیشتر از اینهاست. چیزی مثل کشف کردن امضای لبخند خود، محفوظ ماندن از نور زیاد و دانستن اینکه دقیقا چه بپوشید و اینکه چگونه ژست بگیرید. برای اینکه بتوانید مثل مدل های برتر خودتان را از قیدها رها کنید، از متخصصین راه های بهتر شدن در عکس ها را پرسیدیم که در ادامه می بینید.



1. به چیزهای مثبت فکر کنید
آنا ناپاتلی عکاس و متخصص مد می گوید: ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما بهترین روش برای داشتن حس خوب در عکس این است که واقعا به چیزهای مطبوع فکر کنید: مثل یک خاطره خاص، لحظه مورد علاقه تان، یا یک خاطره احساسی با دوست، همسر یا کودک. افکار واقعی خوشحال کننده کمک می کند لبخندی واقعی یا ظاهری با آرامش داشته باشید، درغیر این صورت حالت صورتتان غیرواقعی به نظر می رسد.

ادامه مطلب رو از دست نده

Am1r ali بازدید : 273 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

مکانی معروف به "آخرالزمان" در منطقه سردسیر و قطبی نروژ، محل نگهداری ۲ میلیارد بذر و تخم گیاه از سراسر جهان برای حیات پس از نابودی زندگی در کره زمین است.

به گزارش فراروٰ در این مکان بیش از ۴.۵ میلیون گونه گیاهی از سراسر جهان برای ادامه حیات پس از هر حادثه ای که ممکن است برای زمین روی دهد اعم از انفجار هسته ایٰ جنگ جهانی و حوادث طبیعی هولناک زخیره و نگهداری می شود.

بزرگترین بانک بذر تخم و هر آنچه در مورد کشاورزی تصور کنید، در اینجا یافت می شود. بذرها درون محفظه های مخصوص و درون پلاستیک ها جاسازی شده و بعد در قفسه های آهنی با سرمای منفی ۱۸ درجه نگهداری می شوند. در واقع در چنین دمایی سعی میشود بذرها بدون اینکه رشد پیدا کنند، نگهداری شده تا روزی که انسان بعدی نیاز به آنها دارد از آنها برای کشاورزی و زندگی بعدی استفاده کند.

این مکان در منطقه کوهستانی "لانگیربایرن" در منطقه "اسوالبارد" قرار دارد. "آخرالزمان" در سال ۲۰۰۶ با هزینه ۴ میلیون دلار توسط کاری فالر ساخته و افتتاح شد.

جیم ریچاردسون عکاس مشهور طبیعت که عکس های او از مناطق سردسیری و قطبی مشهور است به این مکان سفر کرده و از این پروژه عکاسی کرده است.





ادامه مطلب رو از دست ندید

Am1r ali بازدید : 437 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

راهکار دختران عربستانی برای ازدواج ! + عکس

به دنبال بالا رفتن سن ازدواج و مجرد ماندن تعداد بسیاری از دختران در عربستان، گروهی از دانشجویان دختر در این کشور در تویتر فراخوانی را تحت عنوان "حلال بودن 4 زن در شرع اسلام" به راه انداختند.!

دانشجویان دختر در این صفحه از مردان می خواهند تا بیش از یک زن را به همسری انتخاب کنند. زیرا به باور آنها این امر به حل مشکل، مجرد ماندن دختران کمک خواهد کرد.

سایت "الوئام" عربستان نوشت: در این صفحه تصویری قرار داده شده که در آن شماری از دختران با انگشتانشان عدد چهار را نشان داده و با این اقدام به جایز بودن ازدواج مرد، با چهار زن در اسلام اشاره می کنند.


ادامه مطلب را از دست ندهید

Am1r ali بازدید : 121 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)



برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .


اگر همسرتان بداند که چقدر دوستش دارید زندگی مشترک مستحکم تر و شادتری خواهید داشت . برای ابراز عشق راه های بسیار زیاد وجود دارد که برخی از آنها بسیار ساده هستند بنابراین شما نمی توانید برای انجام ندادن این کار مهم بهانه ای بیاورید .

ادامه مطلب را از دست ندهید

Am1r ali بازدید : 272 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


سرطان پروستات با اندازه گیری سطح ترکیبی موسوم به آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) تشخیص داده می شود.

نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت سرطان پروستات را کند می کند.


ادامه مطالب در ادامه مطلب

Am1r ali بازدید : 388 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

مسعود ده نمکی در کنار بازیگران زن سریال معراجی*ها + تصاویر




سریال معراجی* ها به کارگردانی مسعود ده* نمکی برای

شبکه یک سیما ساخته می*شود. فریبا نادری و حدیثه

تهرانی در نقش دانشجو، پورانداخت مهیمن در نقش مادر

شهید بازیگران زن سریال معراجی ها هستند...








سریال ۲۲ قسمتی معراجی*ها به کارگردانی مسعود ده*نمکی و به تهیه*کنندگی سید محمود رضوی برای شبکه یک سیما ساخته می*شود.

ادامه تصاویر در ادامه مطلب


Am1r ali بازدید : 151 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، در کشورهای غربی از آنجایی که سرانه مطالعه بسیار بالاست، مجلات تصویری نوجوانان نیز طرفداران بسیاری دارد.

داستان*های مصوری که در آن شخصیت*ها، مکان*ها و ابزارها غلو می*کنند و با طراحی*های خاص نمایش داده می*شوند.

در همین راستا، به مناسبت دهمین سالگرد انتشار کتاب Walking Dead نسخه*ای ویژه از شاسی*بلند معروف هیوندای رونمایی شد
سانتافه*ای به اسم Zombie Survival که با خشن*ترین حالت ممکن طراحی شده است.

این خودرو به عنوان اتومبیل قهرمان داستان با انبوهی از اسلحه*ها و محافظ*ها آمده است. زائدهای کنار بدنه، محافظ شیشه*ها و رینگ*های تیغ دار المان*هایی هستند که نسل جدید سانتافه* را به کلی دگرگون کرده است.

بد نیست بدانید سانتافه فوق دارای یک موتور ۲٫۴ لیتری ۱۹۰ اسب*بخاری است








ادامه مطلبو از دست ندی که پشیمون میشی
Am1r ali بازدید : 165 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

فروردین:

به ورزش کردن ادامه دهید. شاید بهتر است که به یک تیم ورزشی ملحق شوید تا سرحال بمانید.به شرایطی که در زندگیتان به شما آزار می رسانند به سرعت رسیدگی کنید. این شرایط شامل اعمال جسمی، مشکلات عشقی و حتی اتفاقات مالی میشود. در خانه خیرخواه باشید. خیلی نسبت به اعضا خانواده حس تملک نداشته باشید.


اردیبهشت:

سلح انرژیتان عالی است. به نظر می آید که کارهایتان را با سرعت خیلی بیشتری نسبت به همکارانتان انجام می دهید. آنها را فرسوده نکنید. ممکن است خیلی زود دوباره سرحال شوند، ولی دلخوریشان از شما باقی می ماند. اگر در محل کار و هرجایی که می روید مشکل ایجاد کنید، باید مشکلات را خودتان هم تعدیل کنید. شاید فردی پیدا شود که حرفتان را خیلی جدی بگیرد و با شما به نزاع بپردازد.


خرداد:

امروز در اینترنت چیزی می خوانید که کنجکاویتان را برمی انگیزد و شما را به تفکر وا میدارد. شاید به دنبال آن بروید. خواهید دید که یک سفر بسیار طولانی وجالب را آغاز کرده اید.می تواند شما را به سمت یک مسیر کاملا جدید هدایت کند. به رویاپردازی ادامه دهید و بهترین کار ممکن را برای خانواده تان انجام دهید.


تیر:

اگر می خواهید یک دو مارتون بروید، دوباره درباره آن فکر کنید. سالهاست که ندویده اید. اما تمرین کردن خوب است، اگر در مسابقه ای آخر شدید بدانید که خانواده تان از شما حمایت می کنند. اگر در یک صف طولانی قرار گرفتید، روی تنفستان تمرکز و تمرین کنید. نفستان را داخل و بیرون بدهید، سپس آنرا نگه دارید. در رفتارتان صبور باشید. عصبانی شدن هیچ فایده ای ندارد.


مرداد:

می بینید که امروز از طرف معشوقه تان سیگنا لهای گیج کننده ای دریافت می کنید.........


بقیه در ادامه مطلب

Am1r ali بازدید : 140 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)




راز زندگی این است…..

همچون بید خم شو و چون بلوط مقاومت کن.

انعطاف در عین اقتدار…..


نظر یادت نره

Am1r ali بازدید : 161 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها
به نام
غم ها به وجود اورنده ی اشك ها . به نام اشك تسكین دهنده ی قلب ها
به نام قلب ها ایجاد گر
عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

Am1r ali بازدید : 148 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
خمیازه های کش دار ، سیگار پشت سیگار

شب گوشه ا
ی به ناچار ، سیگار پشت سیگار

این روح خسته هر شب ،
جان کندنش غریزیست

لعنت به این خودآزار ، سیگارپش
ت سیگار

Am1r ali بازدید : 154 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ ﺩﺧﺘﺮﺷﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ
ﺩﺧﺘﺮﺷﻢ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻴﮑﺮﺩ . ﻳﻬﻮ
ﺩﻭﻳﺪ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﭘﻴﺶ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﻋﻤﻮ ﻣﻦ ﭼﻨﺪﺗﺎ
ﺍﺯ ﺑﺎﺩﮐﻨﮑﺎﻱ شهرام ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭﺍﺳﻢ ﺑﺎﺩﺷﻮﻥ
ﻣﻴﮑﻨﻲ ...
ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻻﻥ دوروزه ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻢ...


Am1r ali بازدید : 143 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
پیانو
غضنفر رفته بوده تماشای کنسرت پیانو..... وقتی کنسرت تموم میشه

غضنفر پامیشه و فریاد میزنه: زنده باد همولایتی !!!! دمت گرم !!!

نوازنده میاد ازش میپرسه : تو از کجا فهمیدی که من همولایتی ات هستم ؟؟؟؟؟
غضنفر بهش میگه: آخه وقتی خواستی برنامه رو شروع کنی بجای اینکه
صندلی رو ببری نزدیک پیانو ، پیانو رو کشیدی جلو !!!

Am1r ali بازدید : 134 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..

امتیاز بدی ها

خدا

Am1r ali بازدید : 154 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

من اینک خسته و اما تو هستی
صدای قاب و احساسم تو هستی

چه غم دارم از این دنیای فانی

که وقتی یک خدا هست و تو هستی


خوشت اومد امتیاز یادت نره


Am1r ali بازدید : 91 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

خدايـــــا ...!!
مدعيان رفاقت ، هر کدام تا نقطه اي همراهند ...

عده اي تا مرز منفعت ...


عده اي تا مرز مال ...


عده اي تا مرز جان ...


عده اي تا مرز آبرو ...


و همگان تا مرز اين جهان ...


تنها تويي که همواره مي ماني
 ... !

خوشت اومد یه امتیاز بده
Am1r ali بازدید : 191 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

چــه قانــون ناعــادلانــه ای !
بــرای شــروع یــک رابطــه
هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد
امــابــرای تمــام شدنــش

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت . . .


اگه خوشت امود لایک یادت نره

Am1r ali بازدید : 135 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو

از این همه ، تنهایی است


لایک یادت نره ها

Am1r ali بازدید : 165 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

من به تو خنديدم
چون كه مي دانستم
تو به چه دلهره از باغچه ی همسايه سيب را دزديدي
پدرم از پي تو تند دويد
و نمي دانستي باغبان باغچه همسايه
پدر پير من است
من به تو خنديدم
تا كه با خنده خود پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو ليك
لرزه انداخت به دستان من و
سيب دندان زده از دست من افتاد به خاك
دل من گفت: برو
چون نمي خواست به خاطر بسپارد
گريه تلخ تو را
و من رفتم و هنوز
سالهاست كه در ذهن من آرام آرام
حيرت و بغض تو تكرار كنان
مي دهد آزارم
و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چه مي شد اگر باغچه خانه ما سيب نداشت

فروغ فرخزاد


Am1r ali بازدید : 176 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
یک محقق ایرانی ثابت کرد که کلید ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده شده اما برای اقایون مصارف زیر را دارا میباشد.

1. خلال دندان

2. گوش پاک کن

3.وسیله در زدن

4.وسیله خاروندن سر - گردن و ... و تمام نقاط بدن

5. وسیله دفاعی

6.برای جدا کردن آدامس از ته کفش

7. برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو

8.جدا کردن سنگ از رو نون سنگک

9 .قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه

10. نوشتن انواع یادگاری

و . . .

در روزهای آینده ادامه تحقیقات فاش خواهد شد.

Am1r ali بازدید : 209 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
مـیــــــــکشم ... میــــــکشی ... میـــــــکشد ...

هر ســـــــــه میکشیم

او ناز ِ تو را / تو دست از من / و من ...


اَه فندکم کجاســـــــــت ؟
Am1r ali بازدید : 157 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
به من نگوسیگار نکش !


بپرس برا کدوم دردم سیگار میکشم ؟!



بپرس اصلا چرا سیگاری شدم ؟!


مطمئن باش اون موقع خودت برام کبریت میکشی .

Am1r ali بازدید : 221 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
گاهی لازم است که نباشی !
شاید نبودنت، بودنت را به خاطر آورد...
اما دور نباش...
دوری همیشه دلتنگی نمی آورد...
فراموشی همان نزدیکی هاست!

Am1r ali بازدید : 140 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دست به صورتم نزن! میترسم بیاُفتد نقابِ خندانی که بر چهره دارم! و بعد سیل اشکهایم تو را با خود ببرد! و باز من بمانمُ و تنهایی

****************


نوشتـــــــه هـ ـایم را مـی خوانیــــــ و

می گـــــویی چهـ زیبــــــا....

راستی!!!!!!!

درد هایـــــ آدم
هــــــــــا

زیـ ـبایی دارد؟!


Am1r ali بازدید : 141 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
בلــم ڪمــے هوا مــے פֿــواهــב
هــــــــــــــوای ابری که مــہ اش دود سیــگـارم باشــــــــــــد

בلــم کنج ڪافه ای می خواهد وکمی تنہایی

ڪمــے خــلـوت

ڪمــے ســــــکوت

ڪمــے تــــــاریــکـــی

ڪمــے بــــی کــســــی

ڪمــے مــــوســیــقــی آرام

ڪمــے هــم بــدونہ ڪلام باشد

پاکتــ ــی سیگار هــمــان سیگار همیشگی

ڪمــے مــغــز خالــیڪمــے قــہوه ی تــــلخہ تــــلخ

یکــ رمان ڪلاسیک

شاید ڪمــے از شکسپیر
..
.
.
.
.
.
.
.
בلــم ڪمــے من را مــے פֿــواهــב " مــنـــ "

Am1r ali بازدید : 160 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Am1r ali بازدید : 111 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)


گاهی حتی بدون اینکه فکر کنیم دروغ می*گوییم و خودمان نیز نمی*دانیم که چرا الان و در رابطه با موضوعی دروغ گفتیم! چرا دروغ یکی از عادت های روزمره ی همه*ی ما شده است؟ آیا برای رسیدن به هدف خاصی دروغ می*گوییم یا نه؟ آیا بدون دروغ هم می*توان زندگی کرد؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که دروغ چیست و چه معنایی می*تواند داشته باشد؟

اگر به افرادی که در اطرافتان هستند خوب توجه کنید، درخواهید یافت که بسیاری از آنها در طول روز دروغهای فراوانی می گویند. در واقع این مسئله گویای این است که تقریبا همه افراد در این سیاره خاکی به شیوه های متفاوتی در زندگی دروغ می گویند. آنها بر این باورند که غالب شدن شرایطی در آن لحظه افراد را وادار به دروغگویی می نماید. در بسیاری از موارد، افراد برای حفظ علایق شخصی خود دروغ می گویند. اما افرادی هم هستند که برای گول زدن دیگران دروغ می گویند. گروه دیگری از افراد نیز به دروغگویی معتاد شده اند. خیلی ها هم به این دلیل دروغ می گویند که از هر گونه مورد انتقاد قرار گرفتن در اجتماع دور باشند. اما بطورکلی می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که :



کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ "فيلسوف" است.

کسی که راست و دروغ برای او يکی است، "
چاپلوس" است.

کسی که پول مي گيرد تا دروغ بگويد، "
دلال" است.

کسی که دروغ می گويد تا پول بگيرد، "
گدا" است.

Am1r ali بازدید : 283 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

یک شرکت معماری قصد دارد نخستین برج نامرئی جهان را در کره جنوبی بسازد.

برج «ابدیت» یک سازه شیشه*ای 450 متری بوده

که از مجموعه*ای از چراغهای ال*ای*دی فناوری پیشرفته و دوربین

برای ساخت یک پوسته بازتابی در بخش خارجی ساختمان جهت نامرئی کردن آن استفاده خواهد کرد.




برای دیدن ادامه تصاویر و توضیحات به ادامه مطلب بروید


Am1r ali بازدید : 197 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)


در تصاویر زیر می توانید سریعترین فوتبالیست های جهان به همراه میزان سرعتشان را ببینید.

* سانچز(۱۸٫۷mph)



خوب ادامه این مطلب و تصاویر زیبا رو میتونید در ادامه مطلب ببینید دوستان





Am1r ali بازدید : 274 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دوستان مطلب فقط جنبه طنز داره و بهتره جوگیر نشید

خانمها ، بانوان، سركاران علیه:
وقتی در صف شیر مردم جایشان را به شما نمی دهند؟ وقتی كرایه تاكسی را می دهید راننده نمی گوید قابلی نداره؟ وقتی لبخند می زنید بچه های كوچیك از ترس قیافه شماگریه می كنند ؟ وقتی راه میروید بهتر است كه راه نروید؟ آیا وقتی به زیبایی فكر می كنید همان زمانی است كه به خودتان فكر نمی كنید؟ اگر می خواهید وقتی قدم بر میزنید مردان كف بر شوند، اگر می خواهید وقتی پلك میزنید مردان در خاك و خون غوطه ور شوند، اگر می خواهید وقتی با آنها صحبت می كنید خود را تكه تكه كنند، اگر می خواهید وقتی به آنها لبخند میزنید از كت خود یه چرخ گوشت در آورند و خود را چرخ كنند به موارد ریز توجه كنید:
البته بگما تمامه این كارا كاره مردانه جلفه
حالا به نكات زیر بی زحمت كمی دقت كنین تا شاید فرجی بشه
در باب ادای جملات:


خوب ادامه این مطلب زیبا رو میتونید در ادامه مطلب ببینید دوستان




Am1r ali بازدید : 245 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام دوستان
-----------------------------------------------------------------
نمیدونم میدونید یا نمیدونید


اما چند روزی هست که امکان ساخت اکانت یاهو واسه کشور ما وجود نداره و شماره تلفن لازم هست برای ثبت نام اما اسم ایران توی کشور ها وجود نداره
از این رو متخصصان کشورمون روش مقابله با این کار یاهو رو ابداع کردن که میتوننین از طریق آموزش زیر این مشکل رو حل کنید



خب اما آموزش :


خوب اما اموزش تو ادامه مطلب برید ببینید ادامه مطلبو دوستان




Am1r ali بازدید : 201 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

نوزادان هنگامی که به دنیا می آیند تقریبا همشکل هستند و وزنی یکسان در حدود 2 کیلوگرم دارند.

قد بیشتر نوزادان در حدود 50 تا 60 سانتی متر است اما در میان همین نوزادان نیز گاهی می توان

نمونه های عجیب پیدا کرد. نوزادان عجیب معمولا دچار مشکلات نادر هستند و

گاهی اوقات نیز تنها به خاطر قد و اندازه شان عجیب می شوند.

** جاسلین




در سال 2013 کودکی در یکی از بیمارستان های المان به دنیا آمد که سریعا وارد

روزنامه ها و ستون عجایب سایت های خبری شد. این کودک 6.1 کیلوگرم وزن داشت

و قدش نیز 57 سانتی متر بود. این

کودک در یکی از بیمارستان های تخصصی زایمان آلمان به دنیا آمد و این روزها نیز از سلامت کافی برخوردار است.

مادر این کودک در هفته 24 ام از بارداری خود دچار یک بیماری خاص شد که این بیماری
باعث تولد کودکان بزرگ میشود.

ادامه تصاویر و توضیحات در ادامه مطلب برای شما دوستان عزیز




تعداد صفحات : 2

درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 30,799
  • بازدید کلی : 304,915
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری