loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 262 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)


خیلی وقت ها

مهمترین حرف میان دو نفر

همانی است که هرگز به هم نمی گویند !

----------------اس ام اس غمگین----------------

ساز دنیا را شکستم

اما نمیدانم این صدای ساز کیست که باز هم مرا به رقص آورد

-----------------اس ام اس غمگین------------------

خسته ام از این زندان

که نامش زندگیست

پس قشنگی های دنیا

دست کیست

باختم درعشق

اما باختن

تقدیرنیست

ساختم با درد تنهایی

مگر تقدیرچیست؟

----------------اس ام اس غمگین----------------

کافه چی

قهوه ام راشیرین کن

آن روزها که تلخ میخوردم

روزگارم شیرین بود

----------------اس ام اس غمگین----------------


شکسته ام میفهمی

به انتهای بودنم رسیده ام

اما اشک نمیریزم

پنهان شده ام پشت لبخندی که دردمیکند...!

--------------------------------------------



برای من از دل شــکسته نگو

که دلی دارم شــکسته تر از سکوت

شــکسته از درد

شــکسته از زخــم

شــکسته از عشــق

---------------------------------------------

♥  چـقـــــدر سخــــت اســـت ♥

♥ کـه لبـــریـــز بـاشی از  گـفـتـــــن ♥

♥  ولــی ♥

♥ در هـیـــــــچ ســویـــت محرمـی نبـاشد ♥

----------------------------

غمگيــنم همانندِ:

پدری که مرگ فرزندش را قبول نمیکند...

و خود را با او مرده میداند...

اشکهایش را شاید مدتها کسی ندیده بود...

اما حالا بدون اشک کسی او را نمیبیند...

------------------------------------------------

کدوم خواستن

کدوم جنون

کدوم عشق

شاید خیلی از این حرفا دروغه

تا وقتی باهمیم از عشق میگیم

نباشیم قولمون حتی دروغه

----------------------------------------------

چه دردي بيشترازاينكه تودردم رانميداني

به چشمم خيره ميماني نگاهم رانميخواني

به من گفتي چراسنگي؟چرااينگونه دلتنگي؟

من ازدردتو مي ميرم

نگو ديگر نميداني؟

---------------------------------------------

زندگی قصه ی تلخی ایست

که از آغازش

بس که آزرده شدم

چشم به پایان دارم

---------------------------------------------

دلم که میگیردبغض میکند میشود وبال گردنم

دردهایم خیلی نیستند

توهستی و فراموش کردنت

لعنتی دردم می اید وقتی بادردها یت کلنجارمی روم

---------------------------------------------


لعنت به اون کســــی که...

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …

خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری...

---------------------------------------------

سوت پایان رابزنید!!!

صداقتم حریف هرزگی زمانه نمیشود

قبول میکنم باختم......

------------------------------------------------


چه تلخ است علاقه ای که عادت شود

عادتـــی کــه بــاور شــــود

بــاوری که خـاطــره شــــود

و خـــاطره ای که درد شــود

-------------------------------------------------


هی لعنتی …

اون طوریم که تو فکر میکنی نیست ..

شاید عاشقت بودم،روزی …..!

ولی ببین بی تو هم زنده ام

هم زندگی میکنم …

فقط گاهی در این میان

یادت …

زهر میکند به کامم زندگی را …

همیــــــــن...

-----------------------------------------


عادت ندارم دردِ دلم را به همه کس بگویم

پس خاکش میکنم زیر چهره خندانم

تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی

-----------------------------------------


از اتاق خاطراتم بوي حلوا بلند شده است

آرام فاتحه اي بخوان...

شايد خدا گذشته ام را بيامرزد...

------------------------------------------


نامم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!

یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!

اصلا همه را پاک کن ... هر آنچه از من داری...

از من که چیزی کم نمی شود...

فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!

شاید...؟! نکند آن را هم پاک کرده ای ؟

------------------------------------------------------

می خندم !

دیگر تب همندارم

داغ هم نیستم

دیگر به یاد تو هم نیستم

سرد شده ام ... سرد سرد ...

-------------------------------------------------------


گاهی لــحظه های ســــکوت پــر هیاهو ترین دقـایق زندگی هستند

مــملو از آنــــــچـــه مــــی خواهیم بـگوییم ولی نــمی توانیم بگوییم

--------------------------------------------------------------


اصلا نگران نباش ...

جایت خالی نیست ...

جایت را درد نبودنت پر کرده است ...

-------------------------------------------------------------


چـه اشـتـبـاه بـزرگـيسـت ...

تلخ کردن زندگي خود بـراي کـسـي کـه ...

در دوري مـا ...

شـيـريـن تـريـن لـحـظـات زنـدگي اش را سپري مـي کـنـد ...!!








ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,602
  • بازدید ماه : 6,639
  • بازدید سال : 35,739
  • بازدید کلی : 309,855
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری