loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 223 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

اگه قرار باشه واسه یکی هدیه بخری اون شخص کیه؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه یه تیکه ابر بهت بدن چیکارش میکنی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه یه مساوی جلوی اسمم بود اون طرف مساوی چی مینوشتی

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

.اگه من هیپنوتیزم شده باشم و کنترلم دست تو باشه و هرچی تو بگی رو انجام بدم ،چی ازم می خوای که انجام بدم؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه اونی که دوسش داری خاک باشه و تو سفالگر ، باهاش چی میسازی ؟؟؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی ، چی رو انتخاب میکردی !؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر یک روزی قرار باشه که دیگه منو نبینی ، آخرین حرفی که بهم میزنی چیه ؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر خودکار بهت بدن که اندازه یه جمله جوهر داشته باشه ، چی باهاش مینوشتی ؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر میتونستی از هرکسی یه صفت برای خودت برداری ، از من چی برمیداشتی !؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگر یک روز صبح از خواب بیدار بشی و ببینی که همه اتفاقاتی که تا بحال واست افتاده همش یک فیلم بوده اسم فیلمتو چی میزاشتی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه خدا ۲۴ساعت گناه رو ازاد میکرد تو چه گناهی میکردی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه میتونستی تو آسمون یه جمله برای من بنویسی که همه ببینن اون چی بود؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه ادما شبیه نوشیدنی بودن به نظرت من کدوم بودم؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه قرار بود در گوشم یه چیزی بگی کسی نفهمه چی بهم میگفتی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه مداد رنگی داشتی منو چه رنگی میکردی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه دزد بودی ازم چی میدزدیدی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه پاک کن داشتی کدوم خصوصیتمو پاک میکردی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه یه روز از زندگیت مونده باشه چه کار ناتمومی داری که انجامش بدی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه اخلاق خوبی داشته باشم و تو بخای یکی رو واسه خودت برداری ، چیو برمیداری ؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه قرار باشه یه نسبت دیگه با من داشته باشی ، دوست داری من چیت باشم ؟!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه من خاک باشم و تو سفالگر ، ازم چی میساختی ؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه قرارباشه بین من وخودت یکی روانتخاب کنی کی رو انتخاب میکردی؟

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اگه قرار باشه یه نصیحت برامن بکنی چی میگفتی؟


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امینه در تاریخ 1392/04/16 و 13:08 دقیقه ارسال شده است

با افتخار لینکت کردم عزیزم
مرسی که به وبم سر زدی
چندتا از متنات رو برداشتم با اجازهشکلکشکلک
پاسخ : سلام ممنون

مشکلی نیست هرچی میخوای بردار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,080
  • بازدید ماه : 6,117
  • بازدید سال : 35,217
  • بازدید کلی : 309,333
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری