loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 190 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)


تمام مکالمات من و بابام در طی سال:
بیا ببین این گوشی من چشه؟
بزن اخبار بیست و سی
بزن ۳
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن
چشات در نیومد پای لپ تاپ؟

.

.

بعضی دخترا هستن :
ﺩﻭس ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ

.

.

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم په نه په ! انگشتری , لباسی , کفشی اگه مونده میخوام ! :D

.

.

اگر کسی مرا خواست . . . بگویید رفته !
اگر پرسید کجا؟
بگویید رفته دم در آشغال بزاره

.

.

این فیلما که هستن وقتی فرزند خانواده تو اتاقشه
مامان باباش میرن در میزنن و تا بچه اجازه نده نمیرن تو اتاقش !
اینا واقعین ؟ یا فتوشاپه ؟ یا خطای دید ؟

.

.

ﻣﻦ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻤﻪ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ولی بجاش مهم تر از همه پوله که باید داشته باشیم که اونم ندارم
ولی ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﮔ.ﻬ.ﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ هیچکس ﻧﺪﺍﺭﻩ :|

.

.

تا حالا شده نصف شب بری سر یخچال،
و بدون اینکه چیزی بخوری زل بزنی به یخچال
و بگی فقط اومدم خودتو ببینم ؟ :|

.

.

از وقتی رفتی ، شارژارو خوراکی میخرم میخورم
و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم !
یه حالی میده که نگو !
همش که نباید آدم افسرده بشه

.

.

بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زُل میزدم،
تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم !
یه همچیم آدم خجسته و شیرین العقلی بودم من

.

.

یه عده هستن همیشه منتظرن یکى مریض بشه بهش بگن تقصیر خودته !
اینارو باید بندازی توی گونی از سقف آویزون کنی با چوب بیسبال بزنیشون :|

.

.

یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره،
که یه وقت شب سیل نیاد
حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز :|

.

.

عشق مثل بستنى سنتیه ،
البته فقط چون هوس کردم وگرنه قبلنا شبیه پاستیل بود !

.

.

تاپ تاپ خمیر
شیشه پر پنیر
دست کی بالا ؟
مدرسان شریف !
تلفن ۲۹ دوتا ۶  :D

.

.

صداى تلویزیون براى هیچ پدرى استاندارد خاصى نداره ،
هرچقدر هست باید یه خرده کمتر باشه :|

.

.

خدا به مرغ بال داد نه برای پرواز که برای کباب :)

.

.

مامانم : افطار چی میخوری ؟
من : مدرسان شریف
مامانم : چی ؟
من : مدرسان شریف
مامانم : کجا ؟
من : مدرسان شریف
بعد ۲ساعت میگم افطار چی درس میکنی مامان ؟
مامانم : بیست و نه دوتا شیش :D

.

.

< دَدَکَم > چیست ؟!
.
۱۰ دقیقه مانده به ۱۰

.

.

از تو حرکت
.
از زمونه چاله چوله ،دست انداز ،پیچ خطرناک و احتمال ریزش کوه :|

.

.

شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودنا…
حالا کافیه یکیو پاک کنم…
فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته

.

.

تو زندگی یه دردهایی هست که فقط با خوابیدن جلوی کولر خوب میشه ! :D

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 541
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,746
  • بازدید ماه : 6,783
  • بازدید سال : 35,883
  • بازدید کلی : 309,999
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری