loading...
تنهاترین عاشق دنیایی سرگرمی و تفریح
آخرین ارسال های انجمن
Am1r ali بازدید : 135 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (1)
گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...
.
.
.
دلم تنگ شده

برای وقتی كه می گفتی :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه..

برای بودنت

شایدم لبخند خودم

دلم برای همه چیز تنگ شده جز

نبودنت !
.
.
.
برای خیانت ،

هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...
.
.
.
این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.
.
.
.
این روزها زیــــــــادی ساكت شــــــــــده ام ، نمی دانــــــم چـــــــرا حرفــــــــهایم، به جـــــــــــــای گلو از چشمهایمبیرون می آیند…
.
.
.
چگونه بفرستم”باورم”را برای تو
تا باورکنی،’ازیاد بردنت’ کارمن نیست…
.
.
.
رسم ” خوب ” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و ماندنشان
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته
دلتنگشان می شوی
.
.
.
ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔــــــﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﻣـــﻦ ﺧﻮﺷــــــحال ﺷﻮﻡ
ﻭ ﻣﻦ ﺍﺣﻤــــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺗو ﺩﻟﮕﯿــــــﺭ ﻧﺸﻮی . . .
.
.
.
ه هرکه میگویم “تو” به خودش میگیرد!!چه ساده اند اینها…..نمیدانند هیچکس برای من “تو” نمیشود
.
.
.
من شکستن نمیدانم ولی هرکس ازکنارم گذشت شکستن راخوب بلدبود. . .دلم را،عهدش را،غرورم را
.
.
.
نگاه ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد،همه گویند: عجب شاد است!عجب خندان! دل مردم چه میداندکه من دنیایی ازدردم.
.
.
.
دنیا فهمید خیلى حقیراست وقتی گفتم یک موی تورا به اونمیدهم
.
.
.
عاشق بودن را من یادت دادم..
دوست داشتن را من یادت دادم..
اما هیچوقت یادت ندادم که چگونه فراموشم کنى..
چه کسى فراموش کردنم را یادت داد..
.
.
.
دیشب آغوش گرمى را احساس کردم..
برگرد..
تنهایى دارد جایت را مى گیرد..
.
.
.
ماکه رفتیم ولی به اونی که پیششی بگو”عاشقتم”
تیکه کلامته..
.
.
.
چشمانم راباز میکنم و ”او” نیست،
این بی رحمانه ترین اتفاق_هرروز است
.
.
.
نگران نباش
حال_دلم خوب است..
آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را ب خاک می سپارد..
.
.
.
میگن هرچه ازدوست رسد نیکوست!
پس چراهرچه از تو میرسد
خاطره
نگاه
لبخند
یاد
ویران کننده است!!!
.
.
.
دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !
.
.
.
این بار که آمدی
دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .
.
.
.
وج تــ ـنـ ـهایـ ـی را زمانی فهمیدم ٬
که دیدم مـ ـتـرسـ ـک به کلاغ گفت :
هر چـ ـقـ ـدر دوسـ ـت داری نوکم بزن…
اما هرگز تــ ـنـ ـهایـ ـم مگذار…
.
.
.
لعنتی …
من خاطرت را می خواستم …
نه خاطره ات را …..
.
.
.
دنیای عجیبی شده است…
برای دروغ هایمان،
خدا را قسم میخوریم،
و به حرف راست که میرسیم؛
می شود جان ِ تــو…
.
.
.
زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟
ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !
.
.
.
دلم قهوه میخواهد
از همانهایی که برای آشنایی
با اصرار مرا به آن دعوت میکردی
نه از این قهوه هایی که در تنهایی سر میکشم . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط khorshid در تاریخ 1391/10/20 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

فوق العاده زیبا بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اس ام اس و جک و تفریح و مطالب عاشقانه| اهنگ پیشواز جدید دنیای سرگرمی و تفریحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شمادوست عزیز این وب سایت را در چه وضعیتی میبینی؟
    منو اطلاع رسانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 400
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,373
  • بازدید ماه : 6,410
  • بازدید سال : 35,510
  • بازدید کلی : 309,626
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری